Skydd

Trots att vi inte får så många jordgubbar i år måste de som kommer skyddas mot de förb...de skatorna, gillar dom inte! Till pallkragarna har min man byggt skydd... så nu ser det ut som vi plötsligt fått husdjur, haha. Nej men jag blev nöjd med denna lösning och inget gjort utan att jag har ett finger med i det hela. För på Jula hittades nätet som syns på bilden, snyggare än hönsnät/sexkantnät om du frågar mig. Nu ska bara träet målas svart också, så blir jag ännu mera nöjd... bra bra. Fler bilder när det är klart! Promise...
 

Kommentarer
Postat av: Åse - Interiörguiden

Åh så gott med gubbar, tyvärr har jag råkat ut för olyckan att gå och bli allergisk, hur är det möjligt? Så fint du har gjort det på uteplatsen med de nya möblerna och de fina arrangemangen med växter i fina krukor!

Vi fick avboka alla våra inplanerade aktiviteter utomhus i Dubai, det var bara poolen som gällde när vi var ute. Men, problemet var inte främst värmen, det var den fuktiga luften! Man blev helt genomblöt efter bara några minuter utomhus! Utöver det var semestern helt fantastisk!

Svar: Tråkigt med allergi! Jag är själv allergisk mot de flesta frukter och en del bär, jordgubbar går dock bra... tur!Jag vet precis hur det är med fuktig luft... subtropisk värme! Det var det också i Shanghai där jag var förr sommaren... jättejobbigt! Att sminka sig var inte att tänka på, det slutade jag med efter ett par dar, jag som inte kan gå utanför tomtgränsen utan att annars. Skulle vara kul ändå att få uppleva Dubai någongång!
Irene

2012-07-01 @ 20:26:17
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Piazzan

Hej Irene!

jag köpte pläden för någon dag sen på REAN ...här i Göteborg har jag sett den i de två affärerna jag besökt .

Kram Pernilla på Piazzan

2012-07-02 @ 06:58:56
URL: http://www.piazzan.blogspot.com
Postat av: Felicia

Skator dåå :C men bra tt skydd nu finns :D
puss

2012-07-02 @ 18:12:18
URL: http://fjaelkis.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se