Och med dynorna blev det så här

Jag lägger upp några bilder med dynorna också för hastigt och lustigt sken det upp i söndags och lika hastigt fick jag ut dynorna och passade förstås på att ta kort då. Dynorna är ljusgrå i ton med matgruppen. Oftast ser man ju bättre hur det blir på bild så jag lånde ett par varianter kuddar inifrån, men hur jag vill ha det ska jag fundera på till nästa sommar för det brådskar ju inte.
 
 
 
Från allra första början har jag varit tveksam till en rottinggrupp på altan, tveksam till om det är den här stilen jag vill ha på altan. Tankarna har gått fram och tillbaka men så sprang vi på den här gruppen för någon månad sedan och den stämde in på våra önskemål. Den var bekväm att sitta i och ger bra stöd åt ryggen vilket jag inte hittat med andra grupper. Så har den breda band som är flätade istället för tunna trådar vilket ger ett grövre intryck och i mitt tycke snyggare. Och så passade måtten bara så perfekt! Den kommer vi att trivs med! Förmodligen köper vi till en fåtölj nästa år.
 
Skärmdump ovan från Brafab
 
Färg på kuddarna ska jag som sagt fundera på men grönt blir det nog inte. Jag kanske håller det mer neutralt eftersom naturen bjuder på så mycket av den varan sommartid!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jättefint! Och ja, de svartvita kuddarna passar in bättre :)

Svar: Håller med dig, det blir nog i gråvitsvarta toner. Fast nästa sommar då!
Irene

2012-08-28 @ 16:20:11
URL: http://cochise.blogg.se
Postat av: millandante

Åh så snyggt!!! Och kul med en ny fin variant som inte synts så mycket. Och ljusslingan... suck, den kommer väl att ta slut innan jag fått köpt mig en...;) Så fin!

Kram igen

2012-08-30 @ 11:49:35
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: Anna-Karin

Det blev supersnyggt! Behåll dem ute hela september nu ;-)

2012-09-05 @ 22:28:39
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se