Inget lull-lull här, inte!

Ni som följt min blogg länge vet att jag gillar det mer sparsmakade och med det menar jag inredning utan "lull-lull", inget rysch och pysch inte och inget schabby chic! Nej, rena och raka linjer vill jag ha och en mer stram stil än rund och svulstig. Och så tycker jag bäst om när var sak har sin plats och att även vi som bor här får plats... så inte övermöblerat på något sätt! Alltså mer minimalistiskt än maxat! Nu har jag suttit här en bra stund och letat lampa som sonen ska ha över sin bardisk-matplats-arbetsbänk och vad hittar jag? Jo, massor av finfina lampor som är rena godiset för en gottegris som mig. Och jag vet... det är så långt från rådande trend med natur och allt också... men vad bryr jag mig, jag bara älskar det! Men i vanlig ordning gör inte plånboken det...



Inte nyheter men fina lampor i ordningen...
1. Tati från Kartell, 2. Lumiere från Foscarini, 3. Taccia från Flos, 4. Double Bubble från Studio Eero Aarnio, 5. Pastillo från Valenti Luce, 6. Beat Light av Tom Dixon.
Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se