... och så Lisa då!

Vilken Lisa? Jo, Lisa Bengtsson, duktiga Lisa Bengtsson! Tillsammans heter det nyaste mönstret där Lisa hämtat sin inspiration från de egna tvillingarna Jack och Elliot. Mönstret... som ser ut som medaljonger men som vid närmare anblick visar sig innehålla tolv olika taxpersonligheter... finns på tapet som på bilden men även textilt som metervara och kuddar via Mairo. Tre färgställningar... blått för den finurliga, guld för den lyxiga och röd-rosa för den romantiska drömmaren.



Och glöm för all del inte att titta in i Rädda Barnen-shopen för där kan man köpa 6 stycken fiffiga illustrationer föreställandes taxar från världens alla hörn, också i samma serie Tillsammans!


Kommentarer
Postat av: Gabriel

Hej.. Schysst blogg och cool design.. Inspirerande.. Har själv en nystartad pappablogg om livet som ensamstående pappa till min grabbar.. Leon och Mio.. Kul att skriva om våra äventyr tillsammans.. Kramar Pappa Gabriel..

2011-05-06 @ 23:13:51
URL: http://gabrielgavric.blogg.se/
Postat av: Klokegård - Designa ditt Liv!

Vilket läckert mönster!



Följer dig nu via Bloglovin.



Önskar dig en skön kväll!

2011-05-07 @ 20:27:13
URL: http://karvegardkonsult.blogspot.com/
Postat av: Kerstin

Hon är onekligen duktig. Jag blir alltid lika fascinerad över fantasin som en del människor besitter. Jag önskar jag hade hälften. Jag gillar kuddarna, tapeten blir nog lite för mycket för min smak.

Våren rullar sakta in över oss, det är sol och runt 13 grader varmt men det finns en kylig vind som gör att det känns kallare. Men förhoppningsvis kommer den riktiga värmen snart till oss också.

Önskar dig en riktigt fin söndag.

Kram

2011-05-08 @ 01:43:46
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Carolina

Nej men shit vilken schysst tapet, den vill jag ha!!

2011-05-13 @ 11:58:42

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se