Formex

Idag slår Formex upp portarna för alla inredningssugna inköpare!
Temat är Glorius Mix! Nu har vi börjat längta efter design, konst och skinande blanka
ytor igen. Yes säger jag, för om sanningen ska fram så var inte det gamla, slitna
och vintage och retro riktigt min grej!

"Looken går mot en mer sofistikerad och elegant med en modern
jet set-atmosfär. Intrycket är grafiskt och stilrent men samtidigt avslappnat och
humoristiskt, med mer stil än pengar som utgångspunkt.
Vi inreder med umgängesvänliga
loungemöbler och stora dekorativa växter som palmer och monstrea i miljöer dominerade
av polerade ytor och blanka material som plast, plexi, lack, metall, chintz, massor av
färgat glas, ädelstenar och mosaik."
Läs mer här.



Den här gången tror jag bannemej att jag hade velat vara på plats! Som tur är, är det flera
andra bloggare som är där, så att man kan få en glimt av vad som bjuds. Dom här vet jag:
Charlotte, Henrick, Susann, Viktoria, Frida, Annika, Annika, Maliin, Jannice, Sofie och Åsa.

Kommentarer
Postat av: hemmabloggaren

Och jag med ska dit, YEEES!

2011-01-20 @ 11:02:47
URL: http://hemmabloggaren.blogspot.com
Postat av: Lotta

jag blev också sååå glad i höstas när jag läste om årets tema. Vinage, shabby chic är inte heller riktigt min grej. Nu ser vi fram emot glitter och glamour ;) Jag ska till stockholm i helgen, och ett besök till Älvsjö ska också hinnas med. kram

2011-01-20 @ 19:52:10
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: A-K

Japp det är tur att det är så många andra som åker och rapporterar om allt spännande, även om det varit trevligt att vara där själv.

2011-01-21 @ 23:35:15
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se