Årets färg 2012

Jaha mina vänner... då vet vi nu hur vi ska ineda våra hem nästa år, alltså färgmässigt sett! Pantone Color Institute® har nu släppt nyheten om vilken som är 2012 års färg vad det gäller mode och INREDNING och det är en färg som heter Tangerine Tango. En orange färg som jag gissar syftar på frukten tangerines färg. Härligt, jag gillar den färgen och kan mycket väl tänka mig den någonstans hemma. Men också på kläder då det är en färg som passar mig enligt färganalysen jag gjorde för några år sedan. Och så kommer då frågan till dig: Är detta en färg som du kan tänka dig att inreda med?


Kommentarer
Postat av: Helena

Jaha, då var det redan tredje advent imorgon. Vad tiden går fort !

2011-12-10 @ 15:53:10
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se