Vårteckensutmaningen 20011

Nionde veckan (åttonde hoppade jag över)
Hej igen, nu är jag tillbaka och passar på det första jag gör att tacka för fina hälsningar. Jag har haft många besökare under min frånvaro vilket är glädjande, just för att det varit helt tyst här. Det var bra med en vila, att få samla krafter och även låta inspirationen komma tillbaka för fortsatt bloggande. Visst har vädret varit helt fantastiskt under helgen och man kan väl inte annat säga än att det var bra tajming denna påsk. Dessvärre har jag legat sjuk flera dagar och är fortfarande inte bra... jag som så såg fram emot 5 dagars ledighet. Men det är bara att hoppas på att det fina soliga fortsätter framöver! Allting har ju fullkomligt exploderat ute, det är nästan att man kan stå och se hur det växer och slår ut. Bilden är tagen från sjuksängen/hängmattan och trädet är en lönn, det var så vackert med den gröna färgen mot den blå himlen så detta får bli min bild i Vårteckensutmaningen denna vecka.





Klicka på bilden
Kungens kurva i Stockholm, Barkarby i Stockholm, Uppsala, Västerås, Bäckebol i Göteborg, Kållered i Göteborg, Helsingborg och Malmö.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vad roligt att du är tillbaka:)

Ja, det är sååå fantastiskt ute nu,

så man vill inte gå in alls.

Hoppas det håller i sig.....

kram

2011-04-26 @ 18:09:26
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Viveka på Humlebacken

Jättevackert!!

2011-04-26 @ 19:24:39
URL: http://humlebacken.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fin bild!

Krya på dig, trist att du varit sjuk i påsk!

Kram Jenny

2011-04-26 @ 19:57:01
URL: http://www.fyraifamiljen.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se