Avkoppling

Idag tar vi en paus från allt vad jobb och julförberedelser heter och går på Sunset Boulevard
som går här på Göteborgsoperan. Det blir skönt att bara stänga av, sätta sig ner och njuta
av lite god underhållning mitt i all stress. Efteråt har vi tänkt äta på Ritz och jag hoppas
verkligen att maten är bra, miljön ska det i alla fall inte vara något fel på har jag hört!



Håll nu tummarna att jag inte somnar under föreställningen, det har jag gjort förr! Vi var på
Operan den gången också och såg My Fair Lady och det var inte för att den var långsamt
tråkig på något sätt... men jag kunde bara inte hålla mig vaken trots att min man puttade
på mig flera gånger. Den föreställningen missade jag en del av, kan jag säga!
Trevlig helg på er!

Kommentarer
Postat av: Hemmarikets Charlotte

Ha en supertrevlig kväll! Njut! Kram

2010-12-11 @ 13:27:04
URL: http://www.hemmariket.se
Postat av: LissenTo

Njut av er kväll och hoppas dom sjunger så vackert att du håller dej vaken. Dessutom att middagen kommer att smaka, godare än gott.



Ha en riktigt skön kväll.

Kram//Lissen

2010-12-11 @ 16:16:17
URL: http://lissento.blogg.
Postat av: Åse - Interiörguiden

Hoppas att ni fick en fantastisk kväll och att du höll dig vaken!

2010-12-12 @ 13:50:01
URL: http://www.interiorguiden.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se