Lampfunderingar

Att vi behöver en lampa i sovrummet, det har jag skrivit om tidigare.
Den senaste jag tittade på var Ikeas Maskros men blev besviken då den var gjord i papp.

I och med vinsten i förra inlägget så tog jag en runda hos Inne Online och fick då se
lampan Planet från By Rydéns. Den här kan kanske vara nåt men givetvis vill jag se den
i verkligheten och jag undrar dessutom om 66 cm i diameter räcker för en takhöjd på
nästan 5 meter, den får ju gärna vara maffigt. I vilket fall så får den mig att tänka på
Dandelion som är en drömlampa att ha i sovrummet. Tyvärr är inte priset någon dröm...
som det tyvärr ofta är med många saker jag vill ha, det har ni säkert förstått.
Priset för Planet är 3875 kronor hos Inne Online.


Vad bloggande är bra! Nu har jag fått veta att lampan finns på EM och
att den kostar tusenlappen mindre där. Tack Linda för infon! Hoppas
de har den i vitt också för på hemsidan såg jag den bara i krom.




Oj, vad många grattishälsningar till min vinst av Swing-vaserna! Tack, tack...
Jag valde två stycken vita vaser, tror jag blir nöjd med dom!

Har ni också haft strul med Internet idag? Jag kunde inte alls komma ut på
nätet under förmiddagen men nu när jag kom hem från jobbet gick det bra!
Tur... hade säkert fått abstinens annars!

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken underbar lampa!!! Ja jag hade oxå strul med nätet innan......



Kram

2009-10-14 @ 20:40:08
URL: http://vittellersvart.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Var på Mio, V Frölunda i dag. Såg en lampa som påminner väldigt mycket om den du visar. Vet alltså inte om det är den, men den var väldigt lik. Kan vara värt att kolla upp kanske!



Kram

2009-10-14 @ 20:47:22
Postat av: Lotta

Jättefin lampa!

jag gillar även "maskrosen"

Var nära att köpa den häromdagen,

men inser att den kommer att "skymma" för mkt då den är så stor.

Tyvärr har jag inte 5m till takhöjd;)

Ska bli kul att se vad du väljer för lampa.

kram kram

P.S jo, jag hade också strul med internet i morse:(

2009-10-14 @ 20:57:30
URL: http://lotenlind.blogg.se/
Postat av: Kerstin

Wow, det var en läcker lampa. Ska bli kul att se vad ni till slut bestämmer er för. :)

Ha en fin kväll.

2009-10-14 @ 21:22:23
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com
Postat av: Annette

Det var en snygg lampa.

Jag har inte haft problem med nätet idag, men i förrgår.



Kram Annette

2009-10-14 @ 21:25:32
URL: http://jagochmitthem.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej!

Jag var och köpte en kökslampa på EM idag och såg en väldigt snarlik lampa hos dem som faktiskt också hette Planet. Men på EM var den en tusenlapp billigare! Här kommer länken:

Taklampa6-lagig_krom-22402.aspx" rel="nofollow">http://www.europamobler.se/web/mobler_lampor/Webb/Produkter/Taklampor/PLANETTaklampa6-lagig_krom-22402.aspx

Lycka till!

2009-10-14 @ 21:29:11
Postat av: House of Jammi - blogg och webshop

Känner igen den där lampan, men jag kan inte placera var jag har sett den. Snygg är den i alla fall!

2009-10-14 @ 22:02:09
URL: http://houseofjammi.blogg.se/index.html
Postat av: Malin

Åhh den lampan har de i möbelaffären där jag jobbar extra:) Den är ganska maffig enligt mig:) Vi har hängt den i entren i en ganska stor miljö. Fast den är i krom, men samma som den vita:) Grattis till vinsten:)



Svar: Ja visst är det skönt när det är städat och fixa och man bara kan sätta sig ner, men tyvärr blev det inte så mycket slappande:P Inte min starka sida tyvvärr, även om det var planerat:P Kram kram

2009-10-14 @ 23:08:31
URL: http://carlssonkarlsson.blogg.se/
Postat av: fröken Kumlin

Ja ibland kan man få toppen råd tack vare bloggen =)



Svar: Jajjemen ska ordna så det kommer före och efterbilder, både på bänkskivan och resten av köket (när nu den här evighetsstylingen är över)...

2009-10-14 @ 23:27:07
URL: http://www.metrobloggen.se/Kumlin

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se