Är det någon som kan hjälpa mig?

Har förstått att min blogg ser jättekonstig ut när man tittar i Internet Explorer, själv använder jag Firefox!

Första sidan är helt ok men när man ska skriva en kommentar och klickar in där och även
om man går in i Senaste inläggen eller Arkiv så är det helgalet! För det första så är bakgrunden
under texten inte längre vit utan grå. Kolumnen som normalt ska ligga till höger, ligger nu till vänster...
texten ser "hackig" ut beroende på att länkarna inte syns... men dom finns där i alla fall.
Snälla... är det någon som vet hur man gör för att få ordning?

Enligt blogg.se så ska jag återställa kodmallar men återgår det inte då till hur det var från
allra första början, alltså som det var när jag startade min blogg? Jag har ju lagt in t.ex. min mail,
bloglovin och Google translator och lite annat efter hand... då försvinner väl det eller...?

Hur kan det bli så här? Vad har jag gjort för fel? Är det någon som vet?
Hur ser min blogg ut hos er?

Så här konstigt ser det ut... klicka på bilden så blir den större!




Kommentarer
Postat av: InneoUte-Malin

Den ser lite skum ut hos mig. Trycker du på återställ så förlorar du de ändringar du gjort. Du kan spara undan den gamla koden (alla sidorna) innan du återställer - sen kan du klippa och klistra över de ändringar du har gjort så att det blir "proforma" igen. Beror ju lite på hur mycket ändringar du har gjort från den ursprungliga koden.

2009-04-03 @ 20:23:23
URL: http://inneoute.blogg.se/
Postat av: Milla S

Ja fy nu är det sådär knasigt igen. Jag ser bara halva kommentarsfältet och går jag in under arkiv så hamnar högerspalten precis som du säger på vänster sida.

Önskar så att jag kunde ge dig ett enda råd men detta är inte mitt område. Det ser ut som om kommentaren innan har en idé. Hoppas du kan se vad det står där och att du får en massa fler tips. Håller tummarna!!!!!

Kram

2009-04-03 @ 23:31:06
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: KREATIVA DESAJNA - design och inredning med massor av inspiration

Ja, nåt fel är det. Jag och datorn är inte heller bästa vänner alltid, är dålig på sånt här, så tyvärr ingen hjälp från mej. hoppas det löser sig, hälsar DESAJNA

2009-04-04 @ 09:44:47
URL: http://kreativadesajna.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Jo det ser lite konstigt ut just på kommentarsidan men det går ju ändå att skriva och det är ju det viktigaste.

2009-04-04 @ 14:58:11
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se