Vinn vinn

Väldoft i hemmet kan man vinna hos Magdalena om man
tycker till om hennes fina annonser.
Vinsten är en rumsdoft, Tuberose från Geodesis  och så här skriver Magdalens om doften.

"Geodesis anses tillhöra en av världens bästa i denna bransch och jag kan verkligen gå i god för kvalitén.
Jag fick hem min första leverans av dessa produkter i februari i år och öppnade en sådan här förpackning.
Flaskan räcker 4-6 månader med råge, det har nu gått 8 månader sen jag öppnade flaskan och det finns olja kvar! Imponerande! Jag tror "banne" mig att den kommer att räcka ett helt år nästan!
En vinst som räcker länge med andra ord
"

Så skynda in och tävla!


Nu måste jag skynda... ska bort på middag!
Ha en trevlig lördagskväll!

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se