Hej hej

HEJ igen!
Någon som provbakat brödet? Det tycker jag absolut ni ska göra, det är kanongott,
allra helst när det är alldeles nybakat... med smör på som smälter av värmen... mmm!

Vilket regnoväder det var härom kvällen... och igår morse trodde jag att det hade snöat! SNÖ!!!!!!!
Nej, inte redan...
Men det var hagel som låg på altan och hade frusit, temperaturen låg på 0,7 grader...brrrr!

Det var ju inte så länge sedan det var så här ute... lääängtar...
Gör ni det eller älskar ni höst och vinter?

     

     

     


Thriller-följetongen Enbart en viskning är nu i hamn och är
publicerad hos Peter PC Carlsson på bloggen Enbart. Den har vandrat runt och
fyllts på efterhand i en månads tid.
Gå gärna in dit och läs den, det finns i två versioner till, en humor och en romantisk/erotisk.
Peter skriver mycket andra tänkvärda inlägg och man kan lätt fastna där.
Han har ett stort engagemang i människors olika öden.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Oj vad somrigt inlägg du gjort. Vi har just kommit hem från vår moss-plockning och det är kallt med lite snålblåst. Men jag tror att jag fått med mig en hel del fina foton. Inte många träd har kvar sina löv utan nu ser det grått och kalt ut. Jodå, i oktober brukar vi se första snön. Ett år var det full snöstorm till min mors födelsedag som är den 23:e. Vi får hoppas att det inte blir så i år. Vill gärna ha kvar höstkänslan ett tag. :)

Ha en jättefin lördag.

2008-10-18 @ 14:50:05
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: peter pc carlsson

tack för dina ord.

2008-10-18 @ 16:57:54
URL: http://enbart.blogg.se/
Postat av: Lissen

Vilka fina bilder på din trädgård. Har du gjort den fina trollsländan? Ha det gott

2008-10-19 @ 20:06:50
URL: http://lissento.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vad härligt sommrigt det ser ut. Fast jag har inte börjat längta ännu.

2008-10-20 @ 00:04:53
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se