Tower... och trevlig helg!

Så skönt med fredag!
Det är väl den dagen av veckans sju som man längtar allra mest efter... i alla fall jag!
Inget planerat, utan två helt tomma dagar framför mig. Kanske jag kan få upp min tavelvägg
som faktiskt är klar. I så fall ska jag visa er hur det blev.
Strax ska vi äta färska räkor och gott bröd och sedan blir det Idol. Himla kul att se!

Nu är det två veckor kvar till första advent och förutom att adventsljusstakarna ska fram så ska också kalendrar införskaffas. När barnen var små broderade jag en kalender (ja, det var då det... hm)
och gjorde små paket, ett för varje dag.
Kan säga att det var ganska lätt att få upp barnen på morgnarna den månaden.

Nu behöver man ju inte lägga ner sådant jobb som att brodera en kalender, det finns så mycket färdigt.
En som jag tycker är ruskigt snygg är Tower här från Philippi. Den är hela 1.36 m hög
Tänk så stor julklapp det blir på julafton!




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Den var riktigt läcker och annorlunda. Kul!

Ha en fin lördag.

2008-11-15 @ 11:35:46
URL: http://kerstinsfoto.blogspot.com/
Postat av: Mrs. b

Ja, den där Tower är riktigt annorlunda och rolig!

2008-11-15 @ 14:05:56
URL: http://mrsbandco.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se