Walk On Water

Idag har jag varit ute i det vackra vädret hela dagen. Det har varit en riktigt högsommardag här, det syns på all färg man har fått. Härligt!
Vi har planterat om buskar, rensat ogräs och oljat in utemöbler. Jag skulle egentligen vilja köpa nya utemöbler men de vi har är bara 4 år gamla och de blev som nya med lite olja på så det får väl dröja några år till.

Kanske det i alla fall kan bli ett par solstolar i år. Walk on Water heter ett företag som jag hittade dom här stolarna hos. Vet egentligen inte riktigt vad jag tycker om dom men de är ganska roliga i alla fall. Sving är ju en variant av en hammock. Solstolen tycker jag om men jag har inte bestämt mig än om jag vill ha i tyg eller i trä med en dyna i. Möblerna finns i flera färger. En del av dom kan man köpa i Webshopen. Vill du vara med i deras tävling och vinna två Samba solstolar och en Hawaii Parasoll kan du tävla här. Tävlingen kommer att pågå fram till och med 12 maj.


image63
                              image65

Kommentarer
Postat av: Sandra

Eftersom jag inte har en trädgård eller balkong så ger det inte så mycket att tävla, men jag ska hålla tummarna att du vinner :) De såg riktigt härliga ut. Kram Sandra

2008-05-04 @ 21:59:27
URL: http://tjohalia.se
Postat av: Johanna

Va fina! Ta mod till dig och visa dina smycken tycker jag! Skulle vara kul att få se dem!

2008-05-04 @ 22:28:33
URL: http://inredning.webblogg.se
Postat av: PiM

finfina utemöbler!!! Ha det gott idag // PiM

2008-05-05 @ 10:21:45
URL: http://fyraprinsarojag.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se