Ny

Ja, då var jag också en av dom... bloggarna alltså. Efter att läst hur många bloggar som helst känner jag att jag också vill vara med. Vad kan jag då tillföra som inte alla andra redan skriver om? Ja, det är upp till dig som läser att bedömma.
Min blogg kommer framför allt att handla om INREDNING för det är mitt största intresse. Du kommer säkert att hitta både gammalt och nytt här, för det finns ju så oändligt mycket att ta av.
Ibland kanske det blir något annat som inte alls handlar om inredning.
Välkommen och hoppas Du återkommer till mig.

Kommentarer
Postat av: jenny

Här är en som kommer att återkomma till dig!

2008-05-02 @ 20:12:33
URL: http://jennyk.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se