Grönt är skönt

Tänk vad växter ändå tillför hem och trädgård! Nu gläds man ju med allt som händer ute och det går fort även om inte vädret tidvis är så varmt som man önskar. Men det bryr sig tydligen inte växterna om utan de växer på i vanlig takt den här tiden på året. På innefronten har jag förgyllt miljön med ett par nya växter och dom har så söta namn, hör här: "Mor och barn"... och... "Plättar i luften". Visst är det gulligt! Hoppas nu jag klarar dom också, det kan ju ta ett tag innan man lärt sig hur de vill ha det med vattningen. Mor och barn har jag ställt i hallen på Kartellbordet i en kruka från OOhh. Flugan... samt päronet som blev en perfect match till tapeten är också nyköp. Den svarta runda plattan som ligger på bordet är från Lind DNA, den kunde jag inte motstå heller. Plättar i luften står på den nya glasbordet i vardagsrummet. Visst stämmer det att grönt är skönt!
 
 
 
Ute ser det ut så här
 

Kommentarer
Postat av: Mian på Finaste mattan

Nu är det njuta av det gröna som gäller! : )

Svar: Njuter i fulla drag! :) Det är sååå vackert ute nu, bara värme och sol som saknas!
Irene

2015-05-11 @ 08:56:19
URL: http://finastemattan.blogspot.se/
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Verkligen jätte vackert!! Så härligt att vi går mot sommartider...varma kvällar och en trädgård som står i blom - kan det bli bättre!

En härlig måndag önskar jag dig!

Svar: Eller hur! Älskar denna tiden på året när man vet vad man har framför sig. Visst är det härligt! Fin kväll!
Irene

2015-05-11 @ 13:25:27
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se