Bång Bricks

Ni vet hur det är, man sitter och slösurfar och plötsligt så ramlar man på nåt fint. Och det jag hittade var snygga brickor från Bång Bricks! Materialet i själva brickan är antingen marmor, staron eller granit och har en kant i koppar, mässing eller stål. Verkligen det som är i ropet nu! Tillverkningen tycks ske i liten mängd och just nu finns endast ett fåtal kvar till försäljning (inte den på bild tyvärr) men man kan ju hoppas på att lagret fylls på framöver. Jättefina ju... heja, heja!
 

Kommentarer
Postat av: Annika M Sriwanna

Jag gillar krukan :) vart har du köpt den?

Svar: Annika, jag har lånat bilden från sidan jag skriver om i inlägget så krukan är inte min. Det finns en mejladress under "Om oss" där om du vill fråga. Lycka till! /Irene
Irene

2015-06-16 @ 00:12:50
URL: http://sriwanna.blogg.se
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Super fin bricka - den skulle lätt få flytta in hos mig!

2015-06-16 @ 23:03:57
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se