Semester och sol

Nu har jag semester, fyra veckor ledigt vilket ska bli underbart! Inte på länge har semestern varit så välkommen som i år... så som sagt, helt underbart! Jag har ju inte varit så flitig här på bloggen under våren och det får jag nog skylla på inspirationsbrist. Det är svårt att hitta det där lilla extra i inläggen så att det inte bara blir upprepning från tidigare. Och det är inte längre lika lockande att skriva om nyheter när så många andra skriver om samma. Semestern ska ju vara en återhämtning för att ladda batterierna och det måste ju gälla för bloggen också. Så nu hoppas jag att den goa semestern ska göra nytta! Hur som helst... nu ska jag njuta! Men säkert är i alla fall att det kommer inlägg i samma lugna tempo som senaste tiden. På Instagram - @proformablogg - är jag dock flitig med uppdatering så gott som varje dag. Och där tar jag också ut svängarna med lite mer privata bilder för den som vill se... så det är inte bara inredning som gäller där. Ha nu en jätteskön sommar och semester alla ni som tittar in här! Och det är jag jätteglad för att ni gör! KRAM
 
 Egen bild på vår altan

Kommentarer
Postat av: millandante

Vilken härlig plats ni har där! Och så gott med semester:) Önskar dig fina veckor fyllda med vila och inspiration! Tuuur att du finns på Insta, då jag heller inte är så frekvent med bloggandet;) Men det är lika roligt varje gång man väl bloggar:)

Stor kram
Milla

2015-07-07 @ 11:11:54
URL: http://milla-andante.blogspot.com
Postat av: tina

Underbart med semester...och vila och återhämtning är ett måste. Känner samma med min blogg och då är instagram ett bra ställe att kika in på...kul att vi följs åt där! Vacker altan ni har..perfekt att vistas på...jag har dansat soldansen ;)och hoppas att den lyser på dej, mej och alla som vill ha sol. Kram till dig fina Irene..
tina

2015-07-07 @ 19:56:54
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se