Grafiska prints av Magdalena Tyboni

Webben svämmar över av grafiska prints, man hittar hur mycket som helst och så många fina! I denna djungel sprang jag av en händelse på Magdalena Tyboni. Jag är väldigt förtjust i akvarellmålningar där färgerna flyter in i varandra. Här är dock färgen endast svart med nyanser runt omkring men de är så där softade som jag gillar. Fast barntavlorna längst ner är riktigt detaljrika och en annan teknik! Själv har jag fått bromsa mina inköp av tavlor en stund eftersom jag har ganska mycket svartvitt och grafiskt på väggarna men man vet ju aldrig, trillar jag på något så. Magdalenas produkter kan man köpa på hemsidan och även på hennes sida hos Society6. Där har hon även tryckt motiven på kuddar, tygkassar och t-shirts samt på fodral till iPad och iPhone. Alla priser finns här.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Robex Lundgren

fint

2015-07-13 @ 22:01:08
URL: http://ghgumman.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vilken fantastisk konst!!

Jag och min kille tänker flytta ner till Göteborg, ända ifrån västerbotten i höst. Känns fantastiskt! Har du tips på boende, hojta gärna! Kram

Svar: Då är det bara att önska er välkommen till denna fina stad! Tyvärr har jag inga tips på boende. Hoppas det löser sig!/ Irene
Irene

2015-07-21 @ 23:12:43
URL: http://www.byemelielu.devote.se
Postat av: Eugenio

Great article. I will be experiencing some of these issues as well..


Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se