Grönt från Åhléns

Igår var det ett fantastiskt väder... som jag hörde! Jobbar man inne märker man ju inte det förrän det är dags att ta sig hem vid halv sju på kvällen. Men då kände jag att det var lite varmare i luften än ett par dagar tidigare. Underbart! Jag älskar när det går år "rätt" håll! Faktiskt att jag till och med kan ana lite vårkänslor och man söker sig till lite mer våriga färger. Övriga pastellfärger är ju inte min grej men grönt, det går jag igång på till våren! Härliga gröna nyanser, precis som ute när allt börjar vakna till liv. Grönt är skönt! Ihop med vitt, trä och varma metaller
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jättefint, men mycket känns kopierat från svenskt tenn... Inget fel i det iofs!

Svar: Ja, vasen var den som direkt fick mig att tänka på Svenskt Tenn. Och lite kanske de mönstrade gardinerna...
Irene

2015-02-10 @ 16:22:12
URL: http://johannaarntzen.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se