Glad Påsk

Efter en intensiv jobbarvecka har jag nu landat här hemma och njuter av dagar med ledighet! Det är därför det varit tyst hela veckan här på bloggen! För det kan jag säga att energin inte är på topp när man kommer hem halv åtta på kvällen och sedan måste i säng några timmar senare eftersom klockan ringer igen vid sex på morgonen. Men det är samtidigt roligt med dom här veckorna som blir emellanåt i chokladbutiken, fullt ös! Men idag var det väl ändå dags att ta mig in hit och önska er en fin påskhelg och hoppas att ni också får njuta av påsken! Bilder är blandade och från senaste veckorna med nya inköp som den stora fina vasen med bubblor, ett nytt sidobord samt nya gardiner som är på gång. Äntligen! Mannen fick agera gardinstång medan jag kollade och valde, resultat kan jag visa senare när de är på plats. Och bilderna under... det som gör påsken! Lite godisägg och många blommor! GLAD PÅSK PÅ ER!!!
 

Kommentarer
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Glad Påsk på dig med!! Hoppas du får några härliga lediga dagar!

2015-04-04 @ 10:50:10
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/
Postat av: Mia

Sol, snö i åtta omgångar var dagens summering av vädret här... :)

2015-04-04 @ 23:08:08
URL: http://finastemattan.blogspot.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se