Till salu - gårdshus

Jag kan tänka mig att denna fina bostad kan bli en snackis runt om, jag har redan skymtat den på flera bloggar sedan jag såg den på Hemnet här om dagen. Det här gårdshuset och före detta stall ligger vid Odenplan i Stockhom är totalrenoverat med exklusiva materialval och platsbyggda lösningar samt välbevarade originaldetaljer. Allt i samklang med modern teknik. Köket är från Uno Form, kompletterande material kommer från Nacka byggnadsvård och Byggfabriken och längst ner i huset finns en vinkällare för 1200 flaskor! Klicka in till Fantastic Frank för mer information.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: tina

Riktigt riktigt fint! Såg det också på hemnet och fastnade för stilen...snyggt.
kram kram / tina

2014-09-07 @ 17:49:08
URL: http://tinaminastina.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se