Louise Roe

Vad tog den här veckan vägen? Den bara rusade förbi med en rasande fart och jag hann inte med riktigt där! Samma med helgen också, redan söndag... kväll! Och då är det väl på tiden med ett inlägg, eller hur! Ska bara uppdatera er om byggnationen här hemma först... DET HAR INTE HÄNT ETT DUGG!!! Nu hoppas vi på att snickaren kommer imorgon som lovat i den senast infon vi fick i torsdag, senast måndag sa de då! Väntar ju så...
 
Jag har rensat i mapparna i datorn! Usch, vad man samlar på sig! Det är bilder, bilder och återigen bilder! Jag sparar lättare än rensar och det borde vara en in och en ut! Eller två! När man rensar i röran! Hur som helst så hittade jag en bild på den fina kudden från Louise Roe, den med böcker på och det fick mig att landa på hennes hemsida! Man glömmer av vissa sidor och ibland är det bra för då ser man dels med nya ögon men också allt nytt som kommit sedan sist! Alltså min sista titt... och det var ju en hel del faktiskt. Så snygga produkt... och inspirationsbilder att jag skulle vilja spara alla. MEN... en in och en ut var det! Så jag får samla dom här på bloggen istället! Ha nu en fin kväll!
 

Nyhet är de här ljuslyktorna gjutet i glas. Om det är äkta kristallglas vet jag inte men de glittrar fint i alla fall! Finns i tre storlekar... liten 240 kr, mellan 295 kr och stor 360 kr.
 
 
Snygga kuddar och här ser man ljuslyktorna i en mer rökfärgad ton. Vasen till höger finns också i klarglas och rökfärgat, liten Wilma för 539 kr och stor Willy för 669 kr.
 
 
Jag blev väldigt förtjust i det här sängkläderna i bomullspoplin, 719 kr påslakanet och 176 kr för örngottet.
 
 
Finfina burkar att ha på bänken i köket! Ingen nyhet men fina ändå för att visas upp! Spara menar jag! Priser från 360 kr.
 
 
Och marmor förstås! Det hittar man överallt nu, tänk att det blivit så stor igen! Brickan som är 15x24 cm kostar 239 kr. Och på bilden här under ljusstaken Tricia Triangle som man kan kombinera till en stor. Ljuskoppen är i koppar. Den här har jag dessvärre inget pris på. Alla andra priser har jag hittat hos Länna möbler.
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se