Att hänga tavlor... eller ställa

Jag funderar (fortfarande) på vad jag ska sätta på väggen ovanför sängen. Det får inte var alltför högt eftersom jag gjorde sänggaveln hög och vill inte förstärka det ännu mer. Jag hittade många snygga förslag på tavelväggar hos Desenio och... tro nu inte att jag är sponsrad... men alla poster kan man köpa där! Jag tog mig friheten att låna några bilder från hemsidan och naturligtvis finns det ännu fler i deras galleri om du vill inspireras. Smart upplagt med all info om vilka tavlor man behöver för just den tavelväggen man fastnar för. Och det gjorde jag för tavlor på en list, så första bilden får vara min inspiration för detta projekt! Fortsättning följer...
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se