Snart så

Det händer en del bakom ridåerna här och då blir det tydligen knäpptyst här på bloggen... hmm! Ja, det märker ni ju! Ni som följer mig vet ju att jag varit ute efter en skiva att lägga på sovrumsbänken. Jag hade många tankar, allt från betong och cembrit och marmor... till bara en enkel vit skiva. Och en sådan blev det! Jag sprang på ett snickeri i jakten och de kunde tillverka en precis efter mått och färg och idag har jag hämtat hem den. Strax över tusenlappen mot marmor med skarv för fyra fick mig att tänka till och för att använda en vanlig klyscha så är jag helnöjd med det vita! Sedan har det varit ett annat problem! Jag ville att bänken skulle vara handtagsfri men det fungerar tydligen bara på skåpsdörrar, inte på lådor... och då ska man alltså tänka om. Gjorde jag! Så det slutade med små nätta grepp som jag ändå tycker sätter sin prägel på bänken... åt rätt håll! Och då är jag helnöjd igen! Nu ska dom skruvas fast och sen är det bara "stylingen" kvar... kul kul! Fin lördagskväll på er! Och ni håller väl tummarna för Sanna klockan nio...
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Ja vitt funkar i alla lägen och marmor lät lite dyrt så lika bra att köra på ett säkert kort. :)
Ser perfekt ut med det där handtaget.
Hoppas du har det bra i övrigt. Har haft mycket runtom mig ett tag och ett svajigt internet på det har gjort att det blivit mindre koll hos bloggvänner. Sorry för det. Här är det småkyligt varenda dag. Runt 6-7 grader och blåsigt väldigt ofta gör att det känns mindre kul. Längtar efter värme så man får se det börja spira och grönska nån gång. Det går ju otroligt sakta i den här småkalla delen av landet. :)
Ha en fin fortsättning på helgen.
Kram

2014-05-10 @ 20:04:15
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se