Första maj

Hoppas ni hade en trevlig Valborg och fin Första Maj på er! Jag jobbade och sedan några timmar senare till vänner på middag. Så skönt en sådan dag att sätta sig vid dukat bord och äta gott, det gillar man! Idag är det göra allt och ingenting... slappardag och så rensar jag bland alla bilder i mobilen som var överfull. Och datorn! Ända sedan sist har datorn strulat och jag får ingen ordning på den. Ibland går det hur bra som helst att ladda sidor och nästa sekund så är det segare än kola. Idag tog jag mig tiden att "rensa i röran" som det så vackert heter och har slängt massor och organiserat min mappar så jag ska hitta lättare. Tror visserligen inte detta hjälper mot segheten för jag hade gott om utrymme i datorn men det var ett jobb som behövde göras i alla fall. Här kommer några bilder som jag vill spara för framtiden så slipper de ta plats på datorn!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder från... Freshome, Homedit, 2Modern och Contemporist.

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se