Fint som snus

Det här var inredning som föll mig i smaken, precis mina färgval! Ibland önskar jag att jag vågade måla nån vägg eller två och då skulle det vara i grått som här med betongkänsla. Samtidigt vet jag hur jag fungerar... tröttnar ju så fort och börjar längta efter det vita igen. Och då är det enklare att färglägga med kuddar och annat. Med gult till exempel, det gillade jag i den grå soffan och så fastnade jag för mattan... någon som vet var den kommer från? Våningen är till salu via Bjurfors.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: millandante

LÄCKERT!!!
Och hihi... så mitt i prick just idag när jag fick för mig att plocka fram lite färg ;);)

Kram kram
Milla

2014-05-22 @ 19:42:07
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se