Strul... igen!

Jag känner att jag måste ta en paus tills jag får ordning på min struliga dator! Jag har svårt att komma ut på nätet och in på sidor och bloggar, det tar flera minuter och ett antal uppdateringar innan det är klart. Samma när jag jobbar med min egen blogg. Jag hade ju så för ett tag sedan också och då var det ett program som jobbade i bakgrunden som segade datorn men nu är det något annat fel. Så tröttsamt! Det lutar nog åt att jag kanske får ominstallera, återställa, uppdatera datorn... eller vad det nu kan bli för så här går inte längre! Det är en del som ska rensas och sparas men jag hoppas inte det ska ta allt för lång tid. Här lämnar jag er med vårens första vitsippor som jag fotade hemma hos en vän idag när vi var där och fikade. Ha det gott så länge!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Det är så trist när datorerna inte funkar som de ska. Man blir frustrerad och får bara lust att slänga in dom i en garderob och glömma bort att de existerar. Hoppas verkligen att du får till det, det är ju nu när det våras som man får mer inspiration för bloggen. :)
Sköt om dig och ha det gott, Irene.
Kram

2014-03-28 @ 01:43:17
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se