Regnsamlare

Så fort helgen går, den bara rusar iväg! Enda fördelen med det är ju förstås att semestern närmar sig fortare. Och den längtar jag verkligen till! Att göra bara "kuliga" saker! Och det är kanske inte att jobba allt för mycket i trädgården bara, som jag och min man gjort hela dagen idag. Efter dom gymnastiska övningarna är jag ganska mör i kroppen nu. Och bränt nacken har jag också gjort, det är lätt när man hela tiden har näsan mot marken när man planterar, rensar ogräs, klipper kanter osv... Här om dagen skrev jag om den härreLEAF är en annan smart... och enkel sak att använda till växterna. Ute då förstås eftersom den samlar upp regnvattnet som rinner ner i blomman. Sen får man ju naturligtvis inte glömma vattna om det inte kommer något regn. Ha nu en fin vecka!
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Ja, den var smart och samtidigt dekorativ! Jag hittade även en del andra kul saker på Teracreas hemsida - jag gillar ju italiensk design!:)
Önskar dig också en fin vecka!
Kram Christina

2014-06-02 @ 00:41:44
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se