På auktion

För tillfället är mitt intresse för auktionssidor stort, peppad av mitt köp förra veckan och jag är så sugen på fler saker ur Domino-serien. Och vid rätt tillfälle... när det kommer... ska jag slå till igen! Ni som följer mig vet att jag annars brukar "fynda" i vår Lillastuga (f.d. sommarstugan som står på tomten och numera förråd) och senast hittade jag en liten kopparburk som jag putsade upp och sedan hittade sin plats i pilasterhyllan. Säg vad som inte finns i Lillastugan... flaskor av olika slag och storlekar, samma med Höganäskrus, porslin, glas, mattor, kryddhyllor, möbler mm, mm. Ja, där finns det mesta men allt vill jag inte ha! Den här utdragssängen har vi precis lämnat till Bukowski Market för att auktioneras ut. Får hoppas fler budar när det väl närmar sig, så det ena betalar det andra! Men så här i efterhand blev jag lite nyfiken på hur den använts, jag tänkte aldrig på att fråga det när vi lämnade in den. Kanske har du sett en sådan här säng tidigare... vet du?
 
Bilder från Bukowski Market

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se