Syrummet

Idag visa jag några glimtar från det kombinerade sy- och gästrummet som jag aldrig visat innan, bilder som lite sätter tonen för hur det ser ut. Svart och vitt förstås men jag har faktsikt andra färger i detta rum också. Här finns både gammalt och nytt eftersom en del av våra gamla möbler som inte fick plats någon annanstans får stå där. Det svarta skrivbordet, den vita bänken som vi hade som skoskåp i hallen innan, en säng och ett sängbord. Ett par gamla svartvita tryck som jag hittade hos min mamma vid flytten och så gjorde jag en anslagstavla och nya kuddar på det! Här sitter jag och syr.. även om det inte är så ofta nu för tiden men ibland ska något lagas och det är så himla skönt med en symaskin som står framme så det blir av. Det samlas lätt på hög annars och då är det ännu värre att ta tag i det. Skön söndag på er!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Ser fint ut, praktiskt också att alltid ha symaskinen framme. Gillar gardinerna, så fint mönster i dom.
Ha en fin vecka.
Kram

2014-02-18 @ 00:19:58
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se