Fina, fina bilder

Ofta inspirerar produktbilder! Och det är väl det som är tanken för att inköpare ska lockas köpa in till butikerna. När jag själv hade butik kunde jag nästan bläddra sönder katalogerna. Då var ju inte Internet så utvecklat som det är nu då det är självklart att alla har hemsidor. Utvecklingen går fort fram, det är bara femton år sedan jag slutade med butiken och mycket har hänt på den tiden. Inte var produktbilderna så vackra då som nu och jag njuter så av fina bilder. Som de här från Broste Copenhagen. Jag som alltid köper Kungsgran tycker den lilla taniga saken på bilden längst ner är jättefin! Och se... sådana där ljusgranar sålde jag i min butik, tänk att de finns kvar ännu!
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se