Oäkta...

Det finns ju inget som slår äkta blommor och jag är egentligen ingen vän av konstgjorda sådana som jag oftast tycker ser alldeles för plastiga och oäkta ut. Men så i Alingsås, där vi var i lördags, sprang jag på jättefina tulpaner som jag faktiskt inte kunde motstå. Jag hade sett liknande hos en vän för ett tag sedan och blev så förtjust i dom och nu när jag hittade dom här så blev det ett köp. Idag inventerade jag förrådet av vaser och hade en som passade perfekt. Med lite mattsvart färg från Panduro och ett par timmar senare blev det så här fint på glasbordet man ser rakt fram när man kliver innanför dörren. Man kan ju inte köpa färska blommor till alla borden varje vecka så det här blev en bra kompromiss!
 

Kommentarer
Postat av: Lissen

Ser helt naturliga ut och fint att kunna dekorera med.

Appropå ålder så får man gå efter sin inre känsla. Bejaka sin nyfikenhet och alltid undra vad det finns runt hörnet. Men också landa i det rofyllda.

Ha det så gott och var rädd om dej.
Kram Lissen

2014-04-12 @ 09:19:12
URL: http://lissento.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se