Finaste vita knuten

Jag har fått en ny favorit! Ingo Maurers nyaste lampa Knot! Jisses så fin den är, jag tror nästan den slår min andra favorit Double Bubble. Knot finns i flera varianter men det är den på första bilden jag gillar mest. Och så kul att man kan variera den genom en liten vridning, öppningen upp... eller öppningen ner. Lampan är gjord i polyamid, stål och aluminium och finns ärven i en golvvariant. Jag har inte hittat något pris på den än men en sak är säker... den åker direkt upp på önskelistan!
 
 
 
 
 
 
Här och här kan du läsa om andra lampor som Ingo Maurer gjort.

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se