Twister

Här kommer ett litet köptips inför den stundande första Advent! Visst blir man irriterad när man aldrig får julstjärnan att hänga rakt. Den vrider sig ju alltid! Men nu ska ni få höra, nu finns lösningen på detta "stora" problem och den heter Twister och kommer från Markslöjd! En liten manick som man sätter på sladden och skruvar helt enkelt stjärnan rätt, till ett fast läge. Visst låter det bra! Kostar bara 39 kr/2-pack i bland annat den här butiken och jag har själv införskaffat ett par stycken som jag ska testa när det är så dags. Hoppas det fungerar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Supersmart! dessutom snygg stjärna. Jag ids inte låna stege för att få upp mina i år heller :-)

2013-11-22 @ 21:56:47
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se