Knot

Det finns så många fina tryck som jag fastnar för och nu har jag hittat ett till. Om jag köpte alla jag önskade mig skulle väggarna vara fulla... i dubbla lager. Från golv till tak. Och plånboken tom! Dessvärre har jag inte så många väggar att sätta tavlor på eftersom vi dels har en öppen planlösning och dessutom många fönster så därför får jag välja med omsorg. Men den här tavlan Knot av Kristina Krogh måste jag säga toppar min önskelistan just nu. Olika material som flätas samman i en knut. Snyggt! Håller tummarna... snälla tomten! Och trevlig helg på er!
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Snälla tomten får gärna titta förbi med ett paket till mig också...!!;-)
Jätte snygg!

2013-11-13 @ 08:43:21
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se