Julklappstips

Nu är det hög tid att börja tänka på julklappar för jag vet hur fort det går, bara 6 veckor fram till jul. Här på bloggen drar jag gärna på julinläggen till i alla fall närmare första advent men julklappstips tackar man inte nej till redan nu. Jag skulle gärna svepa in mig i en sådan här go och härlig sammetspläd när kvällarna känns ruggiga! Mönstret Moskva känns säkert igen från kuddarna av ELCE Stockholm och nu har de alltså tagit fram en sådan här härlig pläd i storlek 120 x 180 cm och färgerna svartvitt eller ljusgrått. Finns bland annat att köpa i deras shop men också här.
 
 
 
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se