Howard

Jag har kanske vid något tillfälle nämnt att jag hjälper min mamma med flytt, hon lämnar sitt radhus för en nybyggd bostadsrätt vid årskiftet. Mindre yta och mindre att städa och dessutom ingen trädgård att bry sig om, det gör skillnad när man bara har några år kvar till 90! Igår var vi runt i möbelaffärer och tittade på soffa eftersom den hon har nu är alldeles för stor och klumpig och jag har föreslagit henne modellen "Howard" vilket hon nappade på direkt. Den passar perfekt ihop med en äldre stil men känns ändå "nu i tiden". Nästan alla möbelaffärer har en eller ett par varianter men många är så djupa i sitsen att man nästan halvligger. Mio, EM, Blooms, Annorlunda Möbler och Svenska Hem hann vi avverka och den enda vi hittade var Cambridge från Sits som var riktigt skön och stämde i mått.
 
 
 
Vi ska ta en titt hos Trademax också för dom har en som verkar passa i måtten. Jag har dock läst en del negativt om dom med felleveranser och annat som tagit flera månader att rättas till. Är det någon som handlat av dom? Och kanske rent av har deras Howard, den ser väldigt snygg ut på bilderna. Kommentera gärna...
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Jag har tyvärr ingen erfarenhet av Trademax, men soffan var väldigt snygg! Den hade passat perfekt hos min mor också. Jag kanske ska tips henne att byta ut sin gamla soffa mot den...;-) Återkoppla gärna hur det går med köpet.
Ha en fin dag!
Kram Christina

2013-11-04 @ 09:48:23
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: Emma

Soffor alltså. Det svåraste som finns när det gäller inredning om jag får säga mitt.

2013-11-04 @ 11:34:11
URL: http://emmaloves.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se