Malva Vase

Igår på väg till jobbet tog jag vägen förbi Boutique Tinna, det är dom som är återförsäljare av Svenskt Tenn i Göteborg. Jag får nöja mig med att fönstershoppa ibland eftersom det alltid är stängt när jag är i stan. Och inte blev jag besviken när jag såg fina vasen Dagg där i fönstret, jag har inte sett den i verkligheten innan. Jisses så stor den var, helt magnifik! Fast den är ju bara att drömma om med det priset! Men ett alternativ är denna nyhet på Artilleriet, Malva vase i glas och metall. Den finns i två storlekar... 20 och 30 cm och jag gillar stort på matbordet så den större av dom två skulle säkert passa bra om den är lika fin i verkligheten som på bild. Artilleriet är en butik som jag kan längta till ibland så nu fick jag en anledning att ta mig dit. Bra vá!
 

Kommentarer
Postat av: Pernilla Chis

Åh, ja. Dem är så fina de där vaserna!

2013-05-05 @ 10:20:29
URL: http://enfrusdagaribrasilien.blogg.se/
Postat av: Åse - Interiörguiden

De är helt underbara, har varit och fingrat på dem jag med!

2013-05-06 @ 20:52:38
URL: http://www.interiorguiden.se
Postat av: Anna-Karin

Har sett dem snurra runt lite i bloggvärlden nu men jag får nog säga att Dagg är lite vassare, men som sagt dyr så det gör ont.

Svar: Jag var till Artilleriet idag och tittade på den, den var faktiskt jättefin och eftersom Dagg är på tok för dyr kan jag gott tänka mig den här istället. Svårt vilken storleken bara... den stora var verkligen jättestor, den mindre var tillfälligt slut så den fick jag aldrig se.
Irene

2013-05-11 @ 15:28:36
URL: http://nancyandi.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se