Nu tar vi helg, va...

Jag blev lite full i skratt idag på jobbet när jag tänkte på mitt förra inlägg om att jag längtar efter att det ska bli vår. När jag tittade ut genom fönstret såg jag att solen sken och det gav verkligen en härlig vårkänsla, även för mig! Och tyckte jag inte till och med att temperaturen var lite varmare på väg hem också. Så tydligen hjälper det att gnälla lite ibland! Det är nu man skulle ha den där sköna platsen vid fönstret där man kan sitta och njuta av våssolens varma strålar och titta när björken får musöron. Skön helg till dig... och dig... och dig... och till er alla!
 
Bild: Homedit

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se