På topp

Om man vill leva på topp kommer här ett tips på ett "townhouse" i Tribeca, New York... ett riktigt "Penthouse masterpiece" för den stooora plånboken!  Magnifik utsida som jag inte kan se mig mätt på... men insidan är inte dålig den heller. Fast med vissa justeringar, i mitt tycke! De 1000 kvm är fördelade på 5 våningar som är rejält höga i tak och med det följer förstås stora fönster. Flera öppna spisar finns det, "vinkällare" för 1000 flaskor, gym samt tre terasser där man kan sola och njuta av den fantastiska utsikten över New York. Men som sagt... smakar det så kostar det... $24,500,000. Kan inte ens räkna så långt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bilder: Sotheby´s

Kommentarer
Postat av: malin

Helt galet fint. :-) Måste spara lite mer tror jag.

Kram Malin

Svar: Måste nog till nåt mer än bara spara, tror jag! Allt bra annars? Jag saknar dina blogginlägg, är du inte sugen på att komma igång igen?

Ha en fin sommar!
Kram
Irene

2013-06-28 @ 08:55:11
URL: http://inneoute.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se