Önskar er en fin Nationaldag!

Bloggen fick bli åsidosatt denna vecka då det varit så mycket annat som tagit min tid. Med dop på söndag och födelsedagskalas idag så har tiden fått gå till att hitta presenter och kläder. Dopet kom med kort varsel så det blev lite stress där men nu är det mesta fixat och jag tittar in lite hastigt för att önska er en fin Nationaldag! På muren blommar jättedaggkåpa och nepeta (kattmynta) för fullt, vem kunde tro det efter den kalla vinter. Jag är jätteglad för det! Och svenska färger är det dessutom en dag som denna! Allt gott till er...
 

Kommentarer
Postat av: elin en trappa upp

Ha en bra dag!

Postat av: Kerstins foto

Ljuvlig bild, Irene! Hoppas att du fick en fin nationaldag och jag önskar dig en fin helg.
Kram

2013-06-06 @ 23:34:47
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se