Växtlampa

Än är det ingen vår i luften! Inte heller på marken fick jag erfara när jag skulle gå till bussen i morse. Nedanför trappen här hemma landade foten på en isfläck så jag ramlade. Hur jag lyckades komma upp och in igen vet jag inte för jag kan knappt stödja på vänsterbenet och det värker som sjutton. Är det inte bättre imorgon så får det bli ett läkarbesök. Men tillbaka till vårlängtan! Snö eller ej, men snart är det i alla fall dags att börja förgro en del växter för att de ska hinna utvecklas så de ger fina skördar, om det nu är grönsaker eller blommor. Själv ska jag så mina luktärter som jag plockade frön från i höstas. Jag såg den här snygga växtlampan från Hasselfors Garden som skulle vara en hjälp till en ljusare tillvaro för växterna, den kan pryda vilken fönsterbräda som helst... och faktiskt året runt! Tänk färska kryddor vintertid! Lampan är gjord i bokträ och vitlackerad metall och höjden kan enkelt justeras efter växternas höjd. Riktigt snygg... ja tack till en sådan!
 

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Men attans att du skulle trilla. Hoppas verkligen att det går över och att det inte blir nåt långvarigt.
Våren känns långt borta och vädret vi har gör inte sinnesstämningen bättre. Lite regn, ännu mera snö och sen bara grått grått grått.
Skulle nog behöva den där lampan jag med.
Sköt om dig och ditt ben.
Kram kram

2013-01-29 @ 00:09:10
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Jessica

supersnygg lampa som sprider ljus och fräsch vårstämning i vintertillvaron.

2013-01-29 @ 08:49:09
URL: http://retrolyckan.blogg.se
Postat av: Anna - Stugstrapatser

Men söta Irene! Har inte du haft nog med olyckor för ett tag nu? Det tycker jag. Hoppas att du snart blir bättre.

Toksnygg växtlampa! En sån vill jag ha. Eller två. :) Undrar vad de kommer att kosta... Hrm.

Svar: Japp... så är det! Benet av! Jag har försökt hitta ett pris på lampan men inte lyckats. Det verkar vara en så ny lampa så det är väl ingen butik som tagit in den än... kanske.
Irene

2013-01-29 @ 12:54:09
URL: http://stugstrapatser.se
Postat av: Husfrun

Vilken häftig växtlampa!

Aj då din stackare, hoppas du har mindre värk nu.

2013-01-29 @ 15:01:44
URL: http://villafreja.blogspot.com

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se