Koppar

Har det gått ett varv är man inte lika sugen som förra gången men jag måste ge vika på det denna gång. Koppar är ju riktigt fint! Vad jag menar är att jag haft en del koppar genom åren, likaså mässing och när vi flyttade in i vårt nyrenoverade hus rensades allt som gick åt det röd- och guldgula hållet bort till förmån för rostfritt och stål. Jag har på inget sätt blivit trött på det så det är inte det jag menar men jag kan ändå erkänna att just koppar börjar tala till mig igen. Får se vad jag svarar på det...
 
 
 
På bilden: 1. Teluria, Klong... 2. Kvist, Örsjö Design... 3. Etch Shade Copper, Tom Dixon... 4. String pocket, String... 5. Copper Light, Louise Roe... 6. Doftljus, Tom Dixon... 7. Bord Breeze, Monica Förster... 8. Japanska askar, Stilleben.
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla Tankebubblor

Ja, man börjar bli gammal...! :-)
Så det får bli koppar och mässing i små doser. Jag skulle inte säga nej till ett Dixon doftljus!

2013-02-25 @ 11:37:47
URL: http://tankebubblor.blogg.se/
Postat av: Lissen

Samma sak för mej som rensade bort kopparsakerna. Men jag har en spegel och vi får se rätt vad det är så smyger det sig nog in fler föremål.

Lika bra att aldrig säga aldrig :-)

Här droppar det från taken och solen sken så härligt idag.

Kram Lissen

2013-02-25 @ 22:17:20
URL: http://lissento.blogg.se
Postat av: Anna-Karin Sten

Hade inte tackat nej till en och annan kvist ;-)

Svar: Samma här, en kvist skulle sitta fint!
Irene

2013-03-03 @ 23:34:30
URL: http://nancyandi.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se