Ikea Stockholm

Sovrummet är under uppfräschning här hemma, jag gav ju er ett smakprov för ett tag sedan. Just nu står det dock still eftersom jag råkade ut för den där halkolyckan som resulterade i ett brutet ben... men snart så hoppas jag kunna stå och gå bättre och då ska det bli ordning på torpet! På Facebooksidan Ikea Fans Sverige hittade jag det här sängbordet som från april kommer att ingå i kollektionen Ikea Stockholm, det skulle passa som handen i handsken. Jag gillar den runda formen som bryter av allt det (fyr)kantiga. Här är det gult och man vet ju aldrig med Ikea men jag hoppas verkligen det kommer i fler färgställningar... som till exempel vitt, det hade varit perfekt!
 

Kommentarer

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se