Vitt som snö

Jag får väl bryta av alla julinlägg med lite inredning också! Den här flådiga våningen hittar man i Malmö, närmare bestämt hos Bolaget som mäklar den för den som är intresserad. 160 kvm som fördelats över fem rum och kök. Jag dras till inredning som är vit som snö även om jag samtidigt kan tycka att det kan bli lite för vitt om man inte blandar in andra nyanser, färger och material också. Och än har jag inte tröttnat på grafiskt svart och vitt om det är i lagom portioner. Som  zebramattan... jättefin! För övrigt gillar jag fönstren, de höga golvlisterna och de svarta golven. Visst är det mumma för ögat! Fler bilder här. Trevlig helg, snart är det jul!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Snyggt!

2013-12-20 @ 14:51:58
URL: http://jennysvea.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se