Starstruck

Ja, verkligen... i julstjärnor! Fast inte blomman utan pappstjärnor! Jag har fler i mina fönster här hemma nu i juletid. Att hänga dom så här i grupp är verkligen effektfullt och vansinnigt snyggt! Det finns ju så många fina men just de här stjärnorna från HouseDoctor gillar jag lite extra för de är gjorda i matt, helt enfärgat papper och har många uddar och jag stod och klämde på en liten här om veckan men köpta aldrig någon då. Ibland blir man så efterklok... för nu har jag hittat den perfekta platsen så det är bara att hoppas den finns kvar!
 
Bild: HouseDoctor

Kommentarer
Postat av: Ambienti

Hoppas att du får tag i en stjärna! Jag håller med om att de är jätte snygga. Och särskilt i grupp som på bilden...om man har plats för det!:)
Kram
Christina

2013-12-10 @ 23:11:41
URL: http://www.ambienti.se/blogg

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se