Baka baka liten...

Jag får dela med mig av tips och inspiration jag hittar eftersom jag inte hinner att göra något själv. För nu i juletid är det som stressigast på jobbet och dagarna är många och långa. Och inte mycket ork har jag kvar när jag kommer hem på kvällen heller. Därför har jag planerat i år och gjort de här inläggen innan, det gäller ju att få allt att gå ihop! Även bloggen! Hur som helst... här kommer i alla fall några fina tips på godsaker man kan göra till jul! Ett glatt gäng smånissar på tårtan, fina granar brownies och kuliga snögubbar av marchmallows! Och så den fina granskogen längst ner som fungerar på vilken tårta som helst! Bilderna kommer från Pinterest och The WHOot.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nilla Tankebubblor

Så söta! Kul idéer! Ha en fin helg.

2013-12-20 @ 10:25:30
URL: http://tankebubblor.blogg.se/

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se