Äppel, päppelpyramid

Här har varit tyst några dagar, har inte riktigt hunnit med bloggen. Jag har jobbat extra med följd att jag varit hemma sent och varit trött... och så har jag åkt på en tråkförkylning som tagit ännu mer energi. Igår var vi i alla fall på julkonsert i Göteborgs Konserthus och jag gick in med inga förväntningar alls och kom ut alldeles uppfylld av den fina föreställninge, Juljubel som den hette. Mia Skäringer var presentatör och medverkade gjorde också Rickard Söderberg, operasångaren som var med i Körslaget. Härligt med lite julstämning och skönsång. Största överraskningen var nog Mia som verkligen kan sjunga vilket hon visade när hon sjöng Halleluja... fantastiskt! På tal om julstämning... såg ni Ernst i torsdags? Jag tyckte om äppelpyramiden han gjorde och jag ska nog försöka mig på att göra sådana i krukorna vid dörren. I höstas fick vi så mycket äpplen så dom kan komma till pass då. Här är klippet om du missade det!
 
Bild: TV4

Kommentarer
Postat av: Kerstins foto

Låter som om ni hade en toppenkväll, skönt när man går ut uppfylld av glädje, sånt bär man med sig ett bra tag. Jo den där pyramiden såg jag, toppenfin. Kul att du tänker göra egna. Du måste visa bild på dom sen. :)
Hoppas att förkylningen går över snabbt, krya på dig så länge.
Kram

2013-12-09 @ 00:28:55
URL: http://www.kerstinsfoto.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se