Nyheter - HM

Nu har varorna från Ellos landat här hemma! Brickan var suveränt snygg, kuddfodralet också fast jag hade helt missat att det inte var svart och vitt utan mer beigetonat. Eller missat... jag tycker inte det framgick av bilderna och inte heller av namnet som var "Ivory" vilket betyder elfenbensvitt och är mer vitt än den färg som kudden har. Men, men... med priset på 79 kr så får det stanna för det är inte värd frakten tillbaka. Och det hittar nog sin plats så småningom! Man ser ju bara mer och mer av det här mönstret och hos Dahlarna såg jag att H&M har massor, bl.a. påslakan, pläd och kuddar. Det som dock fångade mitt öga bland det zebrarandiga var den fina förvaringen längst ner i "bildraddan"... får tänka på det en stund! Annars är det de gråa tonerna som dominerar hos H&M... vilket jag tycker är supersnyggt och finfint!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ambienti

De zebrarandiga askarna var ju ursnygga! De skulle passa fint i min dotters rum - synd bara att hon har snöat in sig på leopardmönster just nu!:)
Ha en fin dag!
Kram
Christina

2013-08-28 @ 15:16:28
URL: http://www.ambienti.se/blogg
Postat av: Kerstins foto

Vad synd att det inte blev riktigt som du tänkt dig. Det kan ju vara lite lurigt att handla på postorder ibland när de inte skriver tydligare om färgerna. Tack för rabattkoden. Ska kolla igenom utbudet nu så får vi se vad det blir, bricka eller annat. Finns ju mycket som man kan behöva. :)
Ha en fin dag.
Kram

2013-08-29 @ 13:25:25
URL: http://www.kerstinsfoto.se
Postat av: Ambienti

Hej igen!
Jag var snabbt inne på H&M Home på Fields i Köpenhamn i går kväll och tittade då på de zebrarandiga askarna. De är jätte fina och vita :). Porslinsasken är däremot lite för beige i tonen enligt min smak...
Jag tittade även på de snygga droppfärgade kuddarna från Linum, som du tipsade om i ett tidigare inlägg, när jag var på DesignTrade. De är verkligen snygga och står på min önskelista just nu! :)
Ha en skön helg!
Kram
Christina

Svar: Vad synd att porslinsasken var beige, vitare nyans är bra mycket snyggare. Tack för infon, var sugen på att skicka efter en men det får nog vara då. Linumkuddarna gillar jag också!Ha en skön helg, du med!
Kram
Irene

2013-08-30 @ 16:25:30
URL: http://ambienti.se/blogg
Postat av: anna

himla fint!

2013-09-02 @ 20:13:52
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se

Tack för att du tycker till:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Hem & Inredning

Top Hem & Trädgård bloggar





Topplista Favoritlistan.se